17.6.2013

איך לגרום למחלקת משאבי אנוש שלך להצליח!

משאבי אנוש
אז אתה רוצה לשנות את הדימוי של מחלקת משאבי אנוש השנה, אבל זה נראה בלתי ניתן להשגה? יכול להיות שיש סיבה טובה לכך. אם אתה הולך לעבודה והעובדים לא מרוצים והמנהלים לא מרוצים מאנשי הצוות שאתה מביא לחברה כנראה הגיע הזמן להפנים ולשנות טקטיקות.

אתם שואלים גורו שיווק המתמחה במסחר הדבר הראשון שיגיד זה שהכול מתחיל במוצר איכותי או שירות יוצא מין הכלל. בואו נשתמש באסטרטגיה הזאת ע"י שימוש בראשי תיבות: אאת"ת. לא אמרתי שאני גאון ראשי תיבות, אבל האותיות האלו יעזרו לך לעלות את הרמה של צוות משאבי האנוש שלך.

א - אסטרטגיה. תרגום חזון החברה לצרכי הון אנושיים המסייע להשגת המטרה. כל שעליך לעשות, כדי להשיג את התוצאה הזאת (אסטרטגיית חברה) שאני צריך לנקוט בפעולות אלה להשפעה חיובית.

א - אנשים. גיוס, ניהול כשרונות, כלים, הדרכה, תגמולים והכרה, שכר והטבות תחרותיים - הפעילויות האלו לא יכולים להיות הפעיולויות הרגילים שהחברה עושה. תשאל את עצמך " איך אני יכול להניע את הפרט, צוות וביצועים עסקיים בחברה".

ת - תהליך. לטפל ולפשט נושאים תפעוליים ע"י שיטתיות שישפרו את הרווחיות בשורה התחתונה. לשלב את הלקוחות שלך - הרי כל אחד בארגון שלך הוא לקוח שלך. זכרו, יש ערך מועט לשינויים שלך אם הם אינם מכוונים ללקוח אז תחסל את-למחוק כל תהליך שאינו הכרחי המשמשים את הלקוח.

ת - תוצאה. תמדוד את ההצלחה שלך דרך השינויים שעזרו לאחרים להשיג את המטרות שלהם. כתפקיד תומך, אנחנו יועצים עיסקיים שמשתפים פעולה עם הצוות כדי לשפר את התפוקה והמוניטין עוד, על ההצלחה שלנו.

עכשיו שיש לך את הנוסחה לנצחון איך אפשר להכניס אותה לפעולה? תזכרו אם הלקוחות שלך לא מרוצים תפעל למצוא את מקור הבעיה. כאשר הם יראו שאתה מנסה לשנות את דרכך הרבה אנשים יעריכו אותך הרבה יותר. ואז בום! לפני שאתה יודע אתה הפכת את מחלקת משאבי אנוש לחלק מהותי בחברה והצלחת העובדים.

HRUS - משאבי אנוש וכוח אדם

Photo credit: Victor1558 / Foter.com / CC BY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.