19.6.2013

מכתב מהבוס החדש, מחלקת משאבי אנוש

משאבי אנוש
צוות יקר,

חשוב מאוד שתבואו לבושים ביחס למשכורת שלכם.
אנחנו רואים אתכם עם מכנסי פראדה ומחזיקים תיק של גוצ'י, אנחנו מתארים לעצמנו שהמצב הכלכלי שלכם הוא מספיק טוב ואין צורך להעלאת השכר. אם אתם לבושים בצורה ירודה, אתם צריכים ללמוד איך לנהל את הכספים שלכם, כדי שתוכלו לקנות בגדים יותר יפים , יותר נאותים ובעקבות כך לא תצטרכו העלאה בשכר. אם אתם לבושים באמצע בין לבין אתם בדיוק איפה שאתם צריכים להיות ובגלל זה אתם לא צריכים העלאה בשכר.

ימי מחלה:
אנחנו כבר לא מקבלים מכתב מהרופא כהוכחה למחלה, אם אתם יכולים ללכת לרופא אתם מסוגלים להגיע לעבודה.

ניתוחים:
ניתוחים הם עכשיו אסורים כל עוד שאתם עובדים פה אתם צריכים את כל העברים שלכם על תחשבו שאתם יכולים להוציא משהו, אנחנו שכרנו אתכם שלמים, אם יש צורך להסיר משהו, זה הפרת חוזה.

ימי חופש אישיים:
כל עובד מקבל 104 ימי חופש בשנה, אשר נקראים שישי שבת.

חגים:
כל העובדים ייקחו את חופשות החג באותו הזמן, הימים הם כדלקמן: יום כיפור, יום העצמאות וראש השנה.

שימוש בשירותים:
יותר מידי זמן נמצא בבילוי בשירותים, בעתיד אנחנו נקבע את הסידור הבא לפי א'ב', לדוגמה: 
כל העובדים שהשמות שלהם מתחיל בא ילכו בין השעות 8:00-8:20  ,עובדים ששמותיהם מתחילים ב -ב' ילכו מ-8:20-8:40 וכו' אם אתה לא יכול ללכת בזמן שהוקצב לך, אין מה לעשות תצטרכו להתאפק ליום הבא כאשר יגיע זמנכם שוב. במצבי חירום קיצוניים, ניתן להחליף עם עובדים אחרים. שני המנהלים של העובדים חייבים לאשר את ההחלפה בכתב. בנוסף יש חוק 3 דקות שזה הזמן שהוקצב פר עובד בתא. בסוף ה3 דקות תישמע אזעקה, תיבת הגליל נייר תיסגר ותצולם. לאחר 2 פסילות כאלו תמונתך תוצג על לוח החברה תחת הכותרת: "פלילים כרוניים"


הפסקת צהריים:
אנשים רזים יקבלו 30 דק לאכול, מכיוון שהם צריכים לאכול יותר ולהיראות יותר בריאים. אנשים בממדים נורמליים יקבלו 15 דק לארוחת צהריים בכדי לשמור על הפיגורה הממוצעת שלהם. אנשים שמנים יקבלו 5 דק לארוחת צהריים כי זה הזמן הדרוש לשתות שייק בריאותי ולקחת כדור דיאטה.
תודה רבה לנאמנות שלכם לחברה שלנו, אנחנו פה לתת חוויה חיובית לעובדים ולכן כל השאלות ,התגובות, הטענות, התלונות, העצבים, הדאגות יופנו למקום אחר.
בברכה מנכ"ל משאבי אנוש

תודה ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.