6.6.2013

מחקרים מראים: עובדים לא עושים מספיק כדי להגדיל הכנסות


בעלי עסק ומעבידים מכניסים, נותנים יותר מידי תשומת לב בלהפחית הוצאות ופחות על לתת בונוסים על גידול הכנסות, לפי מחקרים אחרונים בשוק משאבי אנוש.

המחקר הראה שיותר מחצי (54%) מהחברות נותנות בונוסים לעובדים שמפחיתים עלויות, בניגוד לכ-22% מהחברות שנותנות בונוסים לשיפור ביצועים. בנוסף רק חמישית מהחברות (19%) מצהירות שהם מקדישים ערך למוצרים חדשים או שירותים.

המחקר משאבי אנוש מצא שהיוזמה לרוב לא מופנת לאתגרים אסטרטגים של מעביד נפגש איתו, אפילו ש-82% מהחברות חושבות שהם כן נותנות דגש על המטרות הנכונות.

מעסיקים שהציגו צמיחה גבוהה בשנים האחרונות, נוטים יותר ליוזמה בנושאים כמו: שידרוג הצוות והמשך צמיחה. המחקר, מאשבי אנוש הראה שמעסיקים שיהיו-למחוק את ה-י פחות מוצלחים שמו יותר דגש על הפחתת עלויות. החברות שהיו קוראות לעצמם "תומכי שינו" היו רואות שינויים חיובים לצמיחה כפול 2 מאשר חברות שהם "אנטי שינוי".
 סטיב וינאל, מנכ"ל משאבי אנוש בחברת מונהאוס, אמר: "חלק מהעסקים נהיו תקועים בחשיבה של צמצום עלויות והתייעלות, עם מעט מאוד דגש על יוזמות חברתיות להפקת עמדה טובה יותר לצמיחה.

"כדי להשיג צמיחה, ארגונים חייבים להסתכל מעבר לקיצוץ עלויות ויותר בהשקעה של החיסכון הזה ליזום פעוליות שגורמים לשאיפות כגון: גישה לשווקים חדשים או התמודדות עם השינוים בשוק."

בנוסף אומר: "חיסכון שנוצר ע"י צמצום עלויות צריך להיות מושקעים-למחוק בחזרה כדי להבטיח את עתידו של העסק."

"הארגונים עצמם מושכים בכיוונים מנוגדים, עסק לא יכול לספק את השירותים שלו נכון ללקוחות, או להתמקד בשני הנושאים העלה בזמן שמתמקדים במוצרים. משהו חייב להישבר."

"אתה לא יכול להיות חברת אפל ודייסון כאשר אתה מנסה להיות טסקו או אייזיג'ט. חברות, בשביל להבדיל את עצמם מחברות אחרות, מאחרים-למחוק, הן-להוסיף חייבות להתמקד בבתחום ספציפי שמטרתו : להיות הכי טוב שאפשר בו וזה צריך להיות האסטרטגיה העיסקית שלהם. במידה וצריך אז לעשות שינויים מתאימים לחברה."


מאמר בחסות: HRUS - משאבי אנוש וכח אדם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.