בניסיון שמורכב
ע"י 2,500 קורות חיים עם תמונות ובלי תמונות של המועמד, חוקרי כלכלה, ברדלי
ראפל באוניבסיטת בן גוריון ו זאב שטודינר מאוניברסיטה אריאל בישקו לענות על השאלה
האם להראות טוב עוזר לך למצוא עבודה. התשובה הפתיעה אותם מאוד: לא אם אתה אישה. לנשים יפות היה קשה במיוחד למצוא עבודה.
החוקרים לא לקחו בחשבון שכ- 93% מעובדי משאבי האנוש שמחליטים את מי להחזיר לראיונות עבודה הן נשים. מסתבר שנשים במחלקת כח אדם ומשאבי אנוש (שגם לרוב
צעירות ורווקות) מאוד רוצות להיפגש עם גבר שנראה טוב והן מאוד קנאיות שזה מגיע
לנשים יפות. מה זה אומר? שיכול להיות שהחברה שלכם מפסידה הזדמנות להעסיק עובדים מוכשרים, ואולי
מבזבזים זמן על אנשים פחות מוצלחים, רק בגלל המראה.
לכולם יש סיפורי כח אדם
נוראיים,
ובגלל זה, במילים של כותב, שמשאבי אנוש: "במקרה הטוב, רוע הכרחי, ובמקרה הגרוע, ביורוקרטיה אפלה שאוכפת חוקים חסרי טעם באופן
עיוור ושיטחי שפוגע בשינויים חיוביים."
יותר מיד ביורוקרטיה
מנכ"לים מתלוננים
שאנשי משאבי אנוש שמים יותר דגש על התאמה ופחות
על האנשים עצמם. סקר שנערך באירופה מצא ש 42% ממנהלים ברמה ביניונית רואית את
האנשי כח אדם שלהם כתקועים בביורקרטיה ולא רואים את התמונה הכוללת. הבלוגר ASK THE HEADHUNTER, מדגיש שמחלקת משאבי
אנוש לא רוצה לפטר אף אחד כי, "מי רוצה תביעה?"
הפתרון: לפטר את הבן אדם בכל זאת ואז את איש משאבי האנוש אחריו.
הפתרון: לפטר את הבן אדם בכל זאת ואז את איש משאבי האנוש אחריו.
הם חיים בבועה
"כמנהיגי כח אדם
אנחנו מרגישים שאנחנו קרובים לשיא של הארגון", כתב מנהל משאבי אנוש בכיר.
"הארגון מדווח לנו. הוא חייב לעמוד בדרישות שלנו, מסמכים, מספרים ".
מנהגים? כפי שקורה לעתים קרובות עם פקידים, משרתים טועים וחושבים את עצמם כאדונים.
בנוסף אין להם מושג
בנושא בו הם מתגאים והוא
'אנשים'. 81 אחוזים, מעובדי משאבי האנוש מאמינים בעובדיהם וממליצים על החברה לחבר.
רק 38 אחוזים מהעובדים באמת עושים את זה. הכישלונות האלו חשובים: עלויות העסק בתחלופת עובדים מוערכים כ-11 מליארד
דולרים בשנה, עם עלויות גיוס שעמדים על 150, בערך אחוז ממשכורתו
השנתית של העובד. דו"ח דייל קרנגי / MSW הזהיר כי תחלופת עובדים יכולה לעלות גבוהה מעל 65 אחוזים.
הם לא באמת חלק מהעסק
שלך
משאבי אנוש מציב פרמיה
מטרידה על מה שהיא מכנה "כישורי תקשורת", ומה אתה ואני קוראים לו "לדבר". סקר מצא כי 83 אחוזים
מאנשי משאבי האנוש שצוטטו מהכשרה במיומנויות התקשורת (שהם
בילו את השנים במכללה שלהם במים קרים 101?) כחשוב למצוא
עבודה בתחום, בעוד שרק שני אחוזים ציינו את החשיבות של כיתות במימון. למעשה לדעת
איך העסק פועל לא מעניין את אנשי משאבי אנוש. שימוש במשאבי אנוש כתצפיתני כשרון, זה כמו
לשאול מוכרת פרחים על מילוי הסגל בקבוצת הכדורסל.
למרבה המזל, עסקים
מתחילים לנוע לכיוון השני רחוק מהמשאבי האנוש של העבר, כדי להפחית את
מחלקות משאבי האנוש ע"י אוט-סורסינג. חברת PriceWaterhouseCoopers, למשל, מעריכה שזה יכול לגלח 15 עד 25 אחוזים מעלויות משאבי
האנוש שלך. אנשי משאבי אנוש של פעם לא מספיק מבינים בזמננו. אנחנו צריכים לשנות את הצורה שבא שמחלקת משאבי אנוש מנהלת את עצמה אחרת אנחנו נישאר מאחור.
מאמרים בחסות HRUS - משאבי אנוש וכח אדם
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.